onsdag 20. juli 2005, 12:20, skrev Knut Yrvin:
Vi jobber med å skrive driftsdokumentasjon for sentraldrift av store IT-installasjoner. Jeg er ikke særlig stødig i bruk av s-er. Hva er riktig?
- Knut
Ifølge bokmålsordboka er sammensetninger med drifts- helt vanlig, så det burde være greit å skrive det.
.Axel