[Axel Bojer]
Det går i det minste framover, ja :-)
Jepp. Bokmålsordene har jeg allerede brukt til å legge inn ord som manglet i stavekontrollen. For Nynorsk-delen har jeg ikke nok kontroll på stavemåter til bidra, så den har jeg ikke rørt.
Tvilstilfeller: 3863 [nn]
Denne må det vel være noe galt med?
Det ser litt rart ut, ja.
Nynorsk-filene ser ikke ut til å ha vært oppdatert siden i sommer. Jeg er usikker på hva det kommer av, men har ikke sjekket noe nærmere. URL:http://tyge.sslug.dk/~korsvoll/nn.speling.org/htdocs/status/ ble sist oppdatert 2006-06-22.
Vennlig hilsen,