Gunnhild Lurås gunnhildl@klassekampen.no skreiv i innlegget news:6.0.0.22.0.20040109085450.019316c8@pop.klassekampen.no:
korrektur gjennomsyn omlegging, forandring
Gode forslag. Det går jo også an å bruke revideringer, selv om det ikke gjør seg så godt på nynorsk. MSWord bruker «endringer» og «spor endringer».
Eg har førebels brukt «revisjonar». Eg kjenner til Words språkbruk, men denne er lite dekkande for AbiWord, då éin revisjon kan (og oftast vil) innehelda *mange* endringar.
Eg har litt sansen for «ein korrektur». Men det gjev kanskje for mykje inntrykk av «retting». Men på hi sida er det vel det det mest blir brukt til. Hmm.