Petter Reinholdtsen wrote:
Det betyr at hvis en ønsker at stavekontrollen skal fungere i alle programmer må en støtte flere systemer inntil noen implementerer støtte for hunspell i alle programmer.
Jepp, ting bør fungere for ispell/aspell også. Det burde være greit å ta i bruk den dic-fila jeg har lagt ut for disse programmene også: det er bare å lage en hash-fil av dem, men jeg husker ikke helt hvilken aspell/ispell-kommandoer man bruker, men det er det sikkert noen på lista som vet ...
mvh, lars nygaard