On 21/10/10 08:42, Torstein Adolf Winterseth wrote:
Den 20. oktober 2010 18:51 skrev Arno Teigseth arnotixe@gmail.com følgende:
Men openoffice har sin egen hunspell-versjon tror jeg (?)
Eg sjekka på PC-en min som kjører Fedora og der bruker OpenOffice.org oppstraumsversjonen.
Trur òg LibreOffice (som alle store distribusjonane vil byte til i framtida) vil rydde opp og få LibreOffice til å bruke oppstraumsversjonen som standard om ikkje OpenOffice gjør det.
Arno
Hei.
Hvis dere leverer en funksjonell versjon, så skal jeg fremme denne slik at vi får oppdatert dette her i alt som bruker den samme kildekoden. Når det gjelder distribusjonene så bruker Fedora vanilla OOo (den fra openoffice.org), mens Ubuntu, Mandriva og andre bruker Go-OO.
Olav