On Wed, 6 Feb 2002, Herman Robak wrote:
On Wed, 6 Feb 2002, Morten Ingebrigtsen wrote:
Flott!
Bare et par spørsmål:
Har dere opplegget for helgen klart? Hvem har ansvar for arrangementet til helgen?
Bjørnar nevnte at han kunne ta seg av lokalene, nøkler og slikt så dere må snakke med ham. Når alarmen skal av/på må avtales med rektor GOD TID i forveien!
Oj! OK: La oss ta følgende klokkeslett som et overslag:
Fredag 18:00-21:30, lørdag 09:30-20:30, søndag 09:30-18:00
Fredagsøkten kan forbeholdes kurslederne. Så begynner kurset lørdag morgen. Er det en bedre ide?
(jrf. mitt svar til "har dere opplegget klart for helga", fra Knut Yrvin)
Ad tørrtrening og møte:
Er det mulig å treffe rektor imorgen, torsdag kl. 17? Vil noen andre være med på en tørrtreningsøkt fra 17-18-tiden og utover til 21-ish?
Axel, leser du dette?
Se ovenfor: Jeg vil gjerne tørrtrene _både_ torsdag og fredag. For jeg er sylfersk som kursleder.