At 13.09.2002 20:36, Axel Bojer wrote:
| > Fjerdedelspause? | | Eg brukar «firedel» i staden for «fjerdedel» i omsettinga. | Synspunkt på dette? Grunnen til at eg gjer det, er at mattebøkene | mine frå barneskulen brukte «firedel», og eg har derfor inntrykk | av at dette er det «anbefalte» uttrykket. (Men eg *seier* | «fjerdedel».)
Høres rart ut. Mener absolutt vi sa fjerdedel, og at det er det jeg har lest i notehefter ol også. Vi sa åttendedelspause, sekstendedelspause osv, fordi det jo er en brøk av en helpause. Og brøkuttrykket er vel fjerdedel?
Ser i nynorsk/bokmålsordboka at det er valgfritt. I musikkretser er det sedvane å bruke fjerdedel, åttendedel osv på noter, pauser og taktarter. Et stykke går i tre fjerdedeler (3/4). En punktert åttendedelsnote tilsvarer tre sekstendedelsnoter.
Gunnhild