[Keld Jørn Simonsen]
Kan vi ikke bare kopiere alle no_NO oversettelsene til nb_NO?
Jeg ser ikke noe bare i det.
Det er snakk om å oppdatere kildekoden til hundrevis av programvarepakker. Hver gang vi endrer det i kilden, så vil noen som som ennå ikke har localet nb_NO tilgjengelig klage over at oversettelsen ble borte, mens hver gang vi ikke endrer det i kilden, så vil noen som har mistet no_NO klage over at oversettelsen er forsvunnet.
Det vil være mye bråk og mye smerte rundt dette, og jeg regner med at det vil ta 2-3 år før nb_NO er tilgjengelig i de fleste linux-bokser, og minst like lang tid før vi får fikset all kildekoden slik at det blir riktig.