[Jacob Sparre Andersen]
Rigtigt. Grunden til at vi i DSDO (officielt) bruger to forskellige markører, er at vi har et program der gør at vi kan markere begge oplysninger i »WORD«-feltet (sammen med bøjningsoplysninger), og dernæst få korrekte »WORD«-, »HYPHENATION«- og »COMPOSITE-WORD«-felter genereret udfra de forskellige markører der oprindeligt stod i »WORD«-feltet.
Aha. Det gir mening når det er samme felt, men ikke når det er to separate felt.
I praksis accepterer vi både ~ og = som markører i både »HYPHENATION«- og »COMPOSITE-WORD«-felterne.
Aha.
Vil det ikke være lettere eksplicit at tillade de alternative markører?
Antagelig. Greit for meg. Jeg er spent på når rådataene for bokmål blir tilgjengelig. Jeg har sendt inn endel ord nå, og håper Håvard får lagt ut resultatet på web snart. :)