Karl Ove Hufthammer wrote:
Sundag 04 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Det er bra SVN holdes oppdatert. Likevel ser jeg i dag og i går at det er blitt flere tusen nye meldinger fordi hver enkelt fil nå meldes inn separat ved automatiske innmeldinger. Før ble disse meldt inn samlet, er det mulig å skru dette på igjen?
I teorien, men det er bittelitt komplisert. Av ymse grunnar vart eg nødt til å kjøra sed-skriptet som rettar opp vanlige feil separat for kvar fil, og dette vart resultatet. Viss eg berre skal senda inn alle filene samtidig, kan ikkje statusmeldingane lett innehelda informasjon om kva endringane gjeld (automatiske rettingar, manulle omsettingar, oppdaterings av omsettingsfiler eller flytting av omsettingsfiler).
Er det ikke mulig å først kjøre sed på alt og først deretter melde inn alt sed har endret? -- Det forutsetter selvsagt at det ikke er gjort andre endringer siden siste innmelding :-)
Nå er det en jobb å grave fram de som faktisk er menneskeskapte (og for meg interessante), da de drukner i alle de maskinlagde endringene.
Det ser ut til at de fleste av disse endringene er rent tekniske endringer av typen ekstra linjer etter hver streng, stemmer det? Hva bunner i så fall dette i?
Dette var reint mellombels, til alle filene vart oppdatert til den nye formatet. Det skal dei no vera, slik at framtidige endringar berre vil gjelda, nye/endra tekstar, endra kjeldekodeinfo og ev. reformatering av manuelle omsettingar.
Så i innmeldingskriptet meldinga «Omsett meir», den skulle kanskje forbeholdes når man faktisk manuelt har oversatt. Mulig det er slik skriptet er ment?
Det er sånt skriptet er meint. Eg er ikkje sikker på korfor dette av og til går galt. Det kan vera innmelding av andre endringar av og til feilar, og at desse endringane i neste omgang vert tolka som nyomsettingar.
Jeg ser også tittelen «Retta opp vanlige feil», og den er beskrivende ved slike endringer (men hvis jeg får pirke er vel «Automatiske rettelser bedre» :-)
Har no endra det til «Automatisk oppretting av vanlige feil.»
En annen problemstilling vi bør tenke på til neste samling er at det oppsto noen konflikter, da det kom litt vel mange endringer akkurat mens alle satt og oversatte på samlinga. Jeg tror vi må avtale at disse automatiske innmeldingene/oppgraderingene ved neste samling skjer til et bestemt tidspunkt slik at vi unngår konflikter :-)
OK. Eg kan godt kjøra endringane berre før og etter samlinga (og kanskje vert eg med på samlinga sjølv, òg).
Ypperlig!
Hilsen Axel