http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=245
Summary: 'Avslutt KDE-økten?' Product: Skolelinux Version: pr31 Platform: All OS/Version: Linux Status: NEW Severity: minor Priority: P2 Component: i18n - bokmål AssignedTo: i18n-nb@lister.ping.uio.no ReportedBy: pere@hungry.com
Når en logger ut fra KDE, så kommer en dialogboks med spørsmålet 'Avslutt KDE-økten?'. Jeg lurer på om ikke spørsmålet burde lyde 'Avslutte KDE-økten?'. Synspunkter?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.