j
k
j a
j l
Herman Robak wrote:
Noen som føler seg kallet til å se på: /skolelinux/i18n/kde-i18n/no/messages/koffice/kpresenter.po ? Kbabel flagger at den har 4 "fatal errors" :-(
Noen som føler seg kallet til å se på:
/skolelinux/i18n/kde-i18n/no/messages/koffice/kpresenter.po ?
Kbabel flagger at den har 4 "fatal errors" :-(
Tar den i løpet av kvelden.
Back to the thread
Back to the list