Hei,
jeg ser at du har oppdatert orddelingsmønstrene for TeX[1]. Vi i SkoleLinux jobber også med tilsvarende problem - se http://spell-norwegian.alioth.debian.org/. Hvis du har noen innpill å komme med, eller vi delta i arbeidet er det bare å ta kontakte oss - se http://alioth.debian.org/projects/spell-norwegian/ .
Mvh Hans Nordhaug
PS! Kopi til SkoleLinux e-postlista.
[1] http://groups.google.com/groups?selm=mailman.101.1105635460.7139.ctan-ann%40dante.de