"Knut Yrvin" Knuty@objectware.no writes:
Jeg ser programmet heter KNEWSticker. Det burde heller hete nyhetstelegraf...
Det er eit godt framlegg.
Men det bryter vel reglene og omdefinere programnavn :)
Ja og nei, ein brukar å endre namnet i startmenyane. Namnet på programfila må få vere i fred. Likeeins omset vi ikkje flagga til programma.
Kjetil T.