Hei! Jeg føler meg kallet. Har kanskje ikke allverdens erfaring med slikt, men et sted må man begynne.
Hvis jeg kan få litt mer info om hva det innebærer og være koordinator?
Slik jeg kan forstå det er at hvis skolelinux og i18n-no skal overta ansvaret for ispell ordlistene så kan de også stille med cvs og nettsideplass osv?
Mvh TOrstein