At 03.12.2001 19:14, Karl Ove Hufthammer wrote:
2001-12-03 10:22:52, Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no:
Utskrifts-nisse? Internett-nisse? Blir dét for dumt og forvirrende? Jeg tror det.
FWIW, eg likte forslaget! :)
men hvor mange skjønner hva det er snakk om hvis du ikke har den fine konteksten vi har her nå?