Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
Endelig er programmet MozillaTranslator oppdatert slik at det fungerer med nyaste Mozilla. Eg har derfor so vidt begynt å sjå på omsetjinga. Spørsmålet er no om eg skal legga omsetjingsfila inn i CVS-en.
MozillaTranslator brukar eit eiga filformat, pakka som .zip, men denne fila inneheld berre ei *stor* tekstfil. Kan/bør/skal eg legga denne inn i CVS? Fila er p.t. på ~6,5 MiB.
viss diff fungerer, så køyr på. sjølv om diff ikkje taklar fila bra, kan det vere nyttig å ha fila i CVS slik at ein kan gå attende til eit spesifikt punkt i tid og få ut eit konsistent og komplett sett med filer.
Kjetil T.