Tom Grydeland skrev:
On 2/15/07, Jacob Sparre Andersen sparre@sslug.dk wrote:
[ Mener du dit »Reply-To« alvorligt? Ønsker du at resten af listen ikke skal se mine svar på dine spørgsmål? Eller er du bare kommet til at sætte dit postprogram uhensigtsmæssigt op? ]
Det er nok det siste. Bedre nå?
Det ser sådan ud. Tak!
On 2/15/07, Tom Grydeland tom.grydeland@gmail.com wrote:
Jeg kunne tenke meg å skrive regler for dte for bokmål. Er det noen som allerede har begynt på dette som jeg burde koordinere med?
Vel, jeg har begynt, og har bøyninger for de vanlige substantivene (f1,m123,n123) samt noen spesialformer.
Det lyder godt. Jeg vil foreslå at du sender dine regler til Henrik (grove på sslug dk), så han kan distribuere dem sammen med resten af systemet - eller giver ham en URL han kan pege på.
Jacob