Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200210101049.46878.gaute@verdsveven.com:
«Subset» er «delmengd», men kva kallar me «superset»?
Godt spørsmål. Eg har lurt på dette sjølv lenge. Det einaste eg har hørt er «overmengd» (som gjev to relevante treff på Google). Du kan godt bruka dette.
Men elles vil eg nemna at omgrepet superset/overmengd blir *svært* lite brukt. I staden for å seia at mengda R er ei overmengd av N, seier me nesten alltid at N er ei delmengd av R.