Petter Reinholdtsen wrote:
Hvordan melder en seg som korrekturleser? Det bør stå noe om dette på URL:http://no.speling.org/.
Hei
Eg må berre orsake at eg ikkje har fått jobba med dette dei siste vekene. Det har vore travelt både på jobb og i fritida. Eg håpar å få gjort noko i løpet av neste veke.
Dei som vil korrekturlese ordlista kan sende ein e-post til meg om kor mange ord dei vil ha tilsendt kvar dag, bokmål eller nynorsk. Eventuelt om ein vil ha fleire/færre ord i helgane eller andre dagar.
Eg har som mål å få opp systemet innan neste fredag, då bør det også vere litt meir informasjon på no.speling.org.
Kan en også bidra via web? Jeg tror det vil gjøre det enklere for lærere og andre å bidra.
Dette håpar eg at vi får til.
Håvard