Kolbjørn Stuestøl skreiv 31. aug. 2016 11:06:
Finst det forum på norsk der ein kan få hjelp om ulike opne program?
Du har både http://linux1.no/forum/ og (det meir aktive) http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=531. I det sistnemnde er det òg eit eige underforum for kontorprogramvare: http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=567
Eg frekventerer ingen av foruma, so eg kjenner ikkje til kvaliteten.