http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=242
Summary: Dialogboks referer til noe som ikke eksisterer. Product: Skolelinux Version: CVS Platform: Other OS/Version: other Status: NEW Severity: normal Priority: P2 Component: i18n - bokmål AssignedTo: i18n-nb@lister.ping.uio.no ReportedBy: klaus@astro.uio.no
Når man logger seg på for første gang, så møtes man av "Veiviser for skrivebordsinnstillinger", hvis man der da velger "Hopp over veiviser", så får man beskjed om at man senerer kan gjøre disse innstillinger ved å gå inn på "K->System->Innstillingsveiviser", problemet er at dette ikke finnes, men det gjør derimot "K->System->Veiviser for skrivebordsinnstillinger".
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.