Opera er på vei inn i vår CVS, og samisk-oversettelsen av Konqueror kan bli brukt som basis for en eventuell samisk oversettelse av Opera.
Jeg er redd for at Opera Software kan ha problemer med å la oversettelsene sine underkastes GPL. Enhver annen fri/åpen lisens vil være helt grei. GPL krever stort sett at alle avledede arbeider skal lisensieres under GPL, og et slikt diktat får potensielt store konsekvenser.
Det blir litt skummelt for de som driver butikk...
Noen synspunkter?