Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget news:200311161113.48133.korsvoll@skulelinux.no:
Spam reknar eg vi kallar for søppelpost. Men kva skal vi kalle «Ham»?
I Mozilla har eg brukt «reklame» og «ikkje-reklame» for tilsvarande omgrep. Stakkars amerikanarar som må slita med so ikkje-intuitive omgrep som «spam» og «ham» ...