j
k
j a
j l
Hva er forresten status for oversettelsene i KDEs CVS. Er de oppdatert mot vår CVS? Hvordan er planen for å få vår oversettelse inn i KDE 3.0?
Hva med de programmene som ikke er en del av KDE, f.eks. quanta. Hvordan får de oversettelsene fra oss?
Back to the thread
Back to the list