[Åsmund Skjæveland]
Oppføringa mangla i samtlege locale.alias-filer (det er av ein eller anna stor og klok grunn som eg ikkje skjønar stort av tre-fire av dei), men det var nok X si som var vesentleg. (Dessutan er X si så flott at alle locale-kodane er oppførte to gonger i to ulike format, og det var tydelegvis berre den eine opføringa som var interessant.)
</mas>
Det hjelper ikke å mase på meg. Det er ikke jeg som har ansvaret for bug #4. :-)