Hei. Som dere kanskje la merke til, ga vi i det frie norske stavekontrollprosjektet ut ny versjon av stavekontrollen på mandag. Dette er første utgave som har ord fra ordbanken. :)
En ting jeg har lurt på in den forbindelse, er om dere er interessert i å motta ord fra oss, og i så fall på hvilken måte? Vi har ca. 200 000,- ord i vår stavekontroll som ikke var i ordbanken. Mange av dem er genitivsformer av andre ord, men ikke alle.
Cc til epostlisten for oss som driver med den frie norske stavekontrollen.
Vennlig hilsen,