On Sat, Apr 05, 2003 at 12:03:51AM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Håvard Korsvoll]
Er det mogeleg å formatere datoformatet med tabulator så det går å bruke ulik lengde på månadsnamn.
Nei, det vil ikke fungere.
Evt eit format med lik lengd og eit med ulik lengde.
Det er kanskje mulig.
Det er et kort og et langt format. Det korte formatet skal helst ha ens lengde. Det lange formatet kan være had som helst.
jeg har noe veiledning på dette, som jeg gjerne vil ha kommentarer på.
Det er mulig å lage flere formater, dvs vi kan foreslå dette til den nye standarden (som jeg er redaktør på).
Hilsen keld