j
k
j a
j l
fredag 18 februar 2005, 13:51, skrev Axel Bojer:
Den er nevt og sendt inn på lista her før, bare noen formelle rettelser angående sammenhengen mellom «Fri programvare i skolen» og «Åpne kontorprogram på norsk», ellers som før.
Flott levert!
- Knut
Back to the thread
Back to the list