j
k
j a
j l
Ser at wireframe er oversatt med «Kantlinjer». Utifra http://www.grokdotcom.com/samplewireframe.htm http://www.grokdotcom.com/wireframing.htm ser det ut til at «mal» er mer passende, eller har noen andre forslag? Rammeverk?
-Axel
Back to the thread
Back to the list