Axel Bojer wrote:
a) At aldri post fra mine privatadresser sendes til lista, men returnere med beskjed om feil (dette trodde jeg skjedde, men det ser ut til å ikke å være tilfelle denne gang).
i18n-no administreras av GNU Mailman 2.1.9. Du får bara skicka brev om du är medlem på listan, alltså från en avsändaradress som är medlem. Du kan subscriba båda dina adresser till listan och stänga av leverans (mail delivery disabled) till den ena för att undvika att få dubbla meddelanden.
https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no