De av dere som mottar oversetterlistene (i18n-{nb,nn}@) har oppdaget at det kommer meldinger fra bugzilla med info om feilrapportene som er lagt inn der. Dette er del av et forsøk på å få flere med på fikse feil i skolelinux. Hvis det fungerer har jeg etter hvert tenkt å sende alle feilrapporter som kommer inn til en aktuell mailingliste.
For at dette skal fungere, så må alle som vil være med å fikse problemene i Skolelinux:
1 registrere seg i bugzilla, <URL: http://bugs.skolelinux.no/ >. 2 'assigne' de feilene som de vil ta en titt på til seg selv. 3 informere via bugzilla hva som blir gjort for å fikse problemet 4 lukke saken når problemet er løst 5 Gjenta fra 2
Jeg håper og tror at alle har mulighet til å ta over en bug som er tilordnet en annen mailadresse. Hvis noen ikke har tilgang til å gjøre dette, så må vi få beskjed slik at vi kan få fikset dette. Meldt dette inn i bugzilla under 'Bugzilla'-modulen.
(Og til de som lurer, nei det er ikke mulig å oppdatere vår bugzilla via email. Det hadde vært fint, men ingen har sett på saken. :-)