[Håvard Korsvoll]
Dei som vil korrekturlese ordlista kan sende ein e-post til meg om kor mange ord dei vil ha tilsendt kvar dag, bokmål eller nynorsk. Eventuelt om ein vil ha fleire/færre ord i helgane eller andre dagar.
Jeg forsøker meg med ett ord om dagen. Send ivei. :)
Eg har som mål å få opp systemet innan neste fredag, då bør det også vere litt meir informasjon på no.speling.org.
Nydelig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. :)