Videresendt melding:
Fra: "Lasse G. Dahl" news@lassedahl.com Dato: 21. juni 2005 20:20:43 GMT+02:00 Til: gaute@verdsveven.com Emne: OOO på norsk: Parkniping eller Kerning?
Det grå en debatt i denne bloggen:
http://blogg.huftis.org/artiklar/kerning-i-fri-programvare/
om Openoffice.org og "Kerning", som ooo kaller "Parkniping" på norsk. Karl Ove Hufthammer hevder at dette heter "Kerning" på norsk, også - og han har ofte rett.
Med vennlig hilsen Lasse G. Dahl http://www.lassedahl.com/ MSN: lg_dahl@hotmail.com