Hei!
Er det noen her på lista som kjenner til en offisiell «stavemåte» for gjentakelsestegnene som gjerne skrives som en lang strek, to korte loddrette og en lang strek til? Altså noe slik: ---- " ---- Jeg har prøvd å søke på gjentakelsestegn og repetisjonstegn, men det gir helt andre treff. Mulig noen vet et annet navn på dette som kan søkes opp?
Dette brukes altså når man f.eks. vil angi at navnet i en rute er det same som navnet i ruta ovenfor.
Andre løsninger må gjerne også nevnes :-)
Mvh Axel