Hei!
Det bare slo meg at vi kunne brukt saker (issues) på GitLab til å diskutere / dokumentere nye ord for ordlista. Og / eller at en MR legger til ett ord og diskusjonen skjer på MR-en?
Jeg syns i alle fall at diskusjonen som nettopp var her på e-postlista hvor man prøvde å bli enig om *mange* ord samtidig fungerte dårlig. Og jeg tror at GitLab.com lever lenger enn Huftis.org, men jeg er jammen ikke sikker.
Jeg tenker at vi her på lista så er det fortsatt naturlig å spørre om oversettelser, men når man ønsker et ord inn på felles ordlista så kunne den diskusjonen skjedd på GitLab. Da er det lett å finne ord som tidligere er avvist.
Hans