On Fri, 16 Aug 2002, Axel Bojer wrote:
Kan noen rette dette, eler fortelle meg hva jeg gjorde feil? Var de fordi jeg la ved vedlegg?
----- Forwarded message from i18n-nb-admin@lister.ping.uio.no ----- Date: Fri, 16 Aug 2002 23:49:06 +0200 From: i18n-nb-admin@lister.ping.uio.no Reply-To: i18n-nb-admin@lister.ping.uio.no Subject: Your message to i18n-nb awaits moderator approval To: axelb@start.no
Your mail to 'i18n-nb' with the subject
Norske fargenavn, versjon betaIs being held until the list moderator can review it for approval.
The reason it is being held:
Message body is too big: 49354 bytes but there's a limit of 40 KB
Her står begrunnelsen: Det er satt en grense på 40 KB per melding. Din var på 49 KB.
Store vedlegg er i utgangspunktet ikke velsette på en mailingliste. Man bør heller legge dem på en ftp-tjener, en vevside eller i cvs, og henvise leserne dit.
Enkelte vil aldri lære seg hvordan man gjør dette, med mindre de må. Andre vet ikke bedre. Atter andre (spammere) har ikke noe på listen å gjøre, men har mye på hjertet...
Det er antagelig færre som virkelig har en legitim grunn til å poste laaange innlegg eller store vedlegg. Disse må da få hjelp til å omgå sperren.