-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Ny versjon av Scribus, 1.2, kommer snart. Hvis noen er interessert i å oversette Scribus til nynorsk, eller hjelpe meg med en del faguttrykk på bokmål, så ligger ts-fila i CVS på i18n/other/nb/scribus
Hvis noen er raske med å oversette den til nynorsk, så vil den bli inkludert i neste versjon som kommer om omtrent 1 uke (har jeg hørt).
Noen som er villige? - -- Klaus