-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Hei,
Jeg har tenk tanken på å starte et prosjekt for å samle ord/oversettelser fra norsk til engelsk og motsatt. Tanken er å få laget et program ala "clue" for de som har brukt det (er rett og slett en elektronisk ordbok) som kan dra nytte av ordlisten som blir opprettet.
Ideen er å samle/oversette på samme måte som http://no.speling.org/ gjør idag. Prosjektet blir litt annerledes, og trenger litt annen programvare for å kjøre, an det som er på speling....
I første omgang er jeg ute etter å lodde stemningen rundt dette, samt å høre om det er noen som vil bidra til dette og som kanskje vet om programvare som kan brukes.
Hvis du er interessert, og/eller vet om noe til å få sparket igang dette, så ta kontakt.
Jeg har begynt arbeidet med å lage et eget system for dette, men tar hva som helt opp til vurdering/diskusjon.
Hilsen Tor Harald