Halloen
Jobber fortsatt med K3b og har kommet over uttrykket 'incremental sequential' som er standard brennemodus for DVD-R(W) media. Hva skal dette oversettes med?
(Den danske oversettelsen er 'Inkrementel sekventiel')
Fant 'increment operator' i fellesordlista som er oversatt med øk-operator. Skulle da 'incremental sequential' bli noe sånt som Økende sekvenser? (Denne modusen støtter flerøkts DVD-R(W).)