Bør ikke opprettelse av i18n-cvs-tre skje ganske raskt, slik at oversettere som har spurt kan begynne med oversetting av KDE 3.2? Bør ikke dette skje selv om Beta-utgaven utsettes noe?
http://dot.kde.org/1064518307/ http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.2-release-plan.html
mvh Knut