j
k
j a
j l
Hei. Finnes det noen frivillige her som kan oversette Debians installasjons-system til Nynorsk?
Du finner dem på <URL: https://hosted.weblate.org/projects/debian-installer/sublevel1/nn/ >.
Det er ikke så mye som mangler. :)
Back to the thread
Back to the list