Torsdag 16. april 2009 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
eg likar "sporfjerning", og synest det bra at det er mindre ladda enn den engelske originalen. trur somme kan kvie seg for å bruke ein "bevisfjernar" sidan det impliserer at ein har gjort noko ulovleg.
Takkar. Vi har tenkt nokså likt, ser det ut til … Ikkje den heilt store responsen. Tolkar det som samtykke ;-) Bør forslaget inn i Fellesordlista?
Eg òg likar «sporfjerning».
Men eg synest ikkje det er nødvendig å ta med i fellesordlista.