Det vert Skulelinux-samling i Oslo ei av helgene i august/september. Gamle og nye omsetjarar er velkomne. Det ville ha vore spesielt kjekt (og nyttig) om nokon av dei nyverva KDE-omsetjarane kunne koma. Skulelinux dekkjer rimelegaste reise og kan sikkert hjelpa med overnatting.
Praktisk informasjon finn de her: http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes