* Petter Reinholdtsen pere@hungry.com [2007-09-25]:
[Hans F. Nordhaug]
Noen grunn til at dere ikke gjør det?
Ja. Jeg har ikke forstått hvordan den skal aktiveres. Deemonen kan ikke kjøre purge, og purge kan ikke kjøre så lenge daemonen kjører slik at den ikke kan kalles fra cron uten å stoppe daemonen. Hva har jeg ikke forstått?
Nå er jeg ingen denyhosts-ekspert, jeg kjører FreeBSD med pf og da foretrekker jeg sshguard, men er det ikke bare å sett DAEMON_PURGE i konfigen? Ref http://www.mail-archive.com/denyhosts-user@lists.sourceforge.net/msg00257.ht...
Hans
PS! Jeg vet ikke hvilken versjon dere bruker så kanskje det jeg sier er feil.