lørdag 23 april 2005, 00:35, skrev Karl Ove Hufthammer: | Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget | | news:200504221610.42639.axelb@skolelinux.no: | > Ok, da legger jeg inn Wireframe = (bare vis) kantlinjer (om | > 3D-grafikk) og dropper dette med malene. | | Kva med «trådmodell»? Eks. på meny: | | Teikn trådmodell | Teikn overflater
Nja ... da må jeg innrømme at Hermans versjon virker mer umiddelbart forståelig. Om du f.eks skriver Bare kantlinjer (ev. tegn kantlinjer) Tegn overflater
så holder jeg en knapp på det :-)
-Axel