Olav Dahlum wrote:
On 22/09/10 14:29, Åsmund Skjæveland wrote:
Somme program har støtte for å velja mellom 12- og 24-timars klokke. Korleis taklar me det på norsk? Etter det eg veit finst det ikkje noko symbol tilsvarande "AM"/"PM".
Vi skiller jo gjerne bare mellom 12 og 24-timer, så jeg kjenner heller ikke til noen erstatning. Behold betegnelsen du.
Det er ikkje opp til omsetjaren av det aktuelle programmet å skriva AM/PM, det er definert i localet kva den strengen skal vera. Og den er visst tom.