[Axel Bojer]
Såvidt jeg ser det blir sjansene for feilstavinger slik færre, og den eneste faren jeg kan se er at noen feilstavede ord kan unnslippe sin velberettigede røde strek. vet ikke hvor stor denne faren er. Petter?
Aner ikke hvor stor sjansen er, men tror den er på nivå med, eller mindre enn, sjansen for at det allerede er feil i ordene som ligger i norsk.words. Dermed tror jeg vi enten holder oss på samme nivå av feil som tidligere, eller reduserer nivået litt.
Vennlig hilsen,