to. den 06. 11. 2014 klokka 11.35 (+0100) skreiv Bjørn Steensrud:
Har begynt på smb4k-core.po men står fast på Windows-termen Master Browser, eller browser i det hele tatt. Noen forslag?
Hovedsøker. Kilde: http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=master%20browser...