http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.2-release-plan.html
Jeg ser av statistikken at det er relativt mange tekststrenger:
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/se/
Mye tyder på at dansk nå er like godt oversatt som svensk: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/da/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/sv/
mvh Knut